Повідомлення
  • Lack of access rights - File '/images/fdf/IMG_0609.JPG'
  • Lack of access rights - File '/images/fdf/IMG_0609.JPG'

Київська обл., м.Буча, в.Яблунська, 13 т. (045-97) 90-140, 90-226
Субота 23 вересня 2017
Text Size

Нові друзі

У нашик ляльок-персон з'явились нові друзі, з якими ми познайомились на Всеукраїнській конференції у Дніпрі. Додому ми повернулись сповнені нових вражень. Щира подяка організаторам; Всеукраїнському фонду "Крок за кроком". Надіємось на співпрацю. Бажаємо колегам зі всієї України подальших успіхів у впровадженні методики "Лялька як персона". Разом ми маємо змогу змінити нашу дошкільну освіту на краще.

 

Конференція "Лялька як персона"


6,7 грудня Кирик Наталія Віктрорівна, музичний керівник, та Глущенко Наталія Петрівна, вихователь, були активними учасниками заключної конференції «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини», яка проходила у м. Дніпро.

Педагоги, учасники проекту, отримали сертифікати, а для активної команди нашого закладу вручили подяку за високий рівень професіоналізму та вагомий внесок у розвиток інклюзивної освіти в Україні шляхом використання методики «Лялька як персона».

 

Семінар-практикум «Гуманістичні цінності в дошкільному закладі – правила сьогодення»

Поширений вислів про те, що навчання – це процес, що триває все життя, є особливо актуальним для будь-якого педагога, який у своїй професійній діяльності керується принципами гуманістичної освіти. Підтвердженням цього став міський семінар-практикум для вихователів–методистів та практичних психологів «Гуманістичні цінності в дошкільному закладі – правила сьогодення», що пройшов на базі нашого закладу.

Детальніше...

Батьки в проекті

Надзвичайно приємно, коли до наших проектів долучається і батьківська громада. Сьогодні ними стали батьки старшої групи "Чорнобривці". Щиро вдячні за співпрацю!

 

 

Зустрічі з ляльками

З початком нового навчального року продовжаться і зустрічі з ляльками- персонами (з лютого місяця 2016 року НВК долучився до всеукраїнського проекту по створенню безпечного інклюзивного середовища в закладах освіти). 

Детальніше...

Метод "Лялька, як персона"

Ось і минуло два місяці з того часу, як Всеукраїнський фонд "Крок за кроком" запропонував нашому закладу долучились до інноваційної педагогічної методики "Лялька, як персона". Маємо певні надбання, якими мали змогу поділитись з колегами під час навчальної поїздки до Харкова (21-22 квітня).

 

  

Детальніше...

Тренінг "Лялька як персона"

19.02.2016  року у нашому закладі проходило  навчання методиці «Лялька як персона», тренер міжнародної асоціації «Крок за кроком» з Угорщини, Даніель Ковач, працював з командами дошкільних навчальних закладів  Дніпропетровської, Запорізької, Луганської та Харківської областей (навчальна підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів та викладачів (методистів) обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти) - методиці використання ляльок-персон із метою подолання упередженості та розвитку розмаїття й інклюзії. 

Ляльки та історії, які вони розповідають, − це інноваційний педагогічний метод, який дає змогу в комфортний і незагрозливий спосіб усувати упередження і дискримінаційну поведінку. Ляльки допомагають долати ізольованість, підтримують тих, хто потерпає від неї; дають змогу кожній дитини відчути себе частиною колективу. Заняття з ляльками підвищують рівень участі дітей, розвивають навички активного слухання, спонукають вихователів приймати відповіді кожної дитини і надавати позитивний зворотний зв'язок. 

Впровадження інноваційних педагогічних технологій

https://yadi.sk/i/e8HuhJRJcmiud

Інновації у закладі

2013/2014 навчальний рік

    Інноваціями в діяльності навчальних закладів вважається системне експериментальне використання новітніх освітніх технологій, завдяки чому підвищується ефективність роботи педагогічного колективу.
    Внаслідок посилення демократичних тенденцій у житті суспільства освітні системи, як його значущі складові, почали переносити акцент із масових педагогічних явищ на особистість дитини, вивчення можливостей і обставин її індивідуального розвитку, умов саморозкриття і самореалізації людини на різних етапах її життєдіяльності.
    Ким виростуть наші сьогоднішні діти, як будуть сформовані їх моральні якості, творчі та інтелектуальні здібності, якими вони прийдуть у доросле життя? Такі питання постають перед нами – педагогами, і формування майбутньої нації залежить від людей, які причетні до дошкільної та початкової освіти.

Детальніше...