Київська обл., м.Буча, в.Яблунська, 13 т. (045-97) 90-140, 90-226
Четвер 23 листопада 2017
Text Size

Гурток зображувальної діяльності "Дивосвіт"

Спокійна і творча атмосфера панує на занятті гуртка зображувальної діяльності "Дивосвіт". Сьогодні його відвідали учні 2Б класу.

 

 

РОЗКЛАД гуртка з образотворчої діяльності «ДИВОСВІТ»

День тижня     Класи      Час                

Понеділок       3-А 2-А   12.00-14.10

Вівторок         1-Б 2-Б    12.00-14.10

Середа           3-Б 4-Б    12.00-14.10

Четвер           1-А 4-А     12.00-14.10

Основні завдання гуртка «Дивосвіт»:

1.Знайомити дітей з витворами різних видів мистецтва (живопис, графіка, народне та декоративно-прикладне мистецтво, архітектура) для збагачення зорових вражень, формування естетичних почуттів і оцінок;

2.Застосувати нетрадиційні форм і методи роботи, зважаючи на здібності  й інтереси кожної дитини.

3.Заохочувати дітей відтворювати в художній формі свої уявлення, почуття, думки; підтримувати особистісну творчу основу.

4.Створювати умови для можливості експериментувати з різноманітними художніми матеріалами, інструментами, образотворчими техніками.

5.Формувати якості, які сприяють самоствердженню особи: самостійності та вільності вибору особистості, сприйняття і самовиразу.

Керівник Пєтухова Наталія Михайлівна 

Гурток "Майстерня творчості"

 Вже ні для кого не секрет, що розвиток головного мозку у дитини тісно пов'язаний з розвитком дрібної моторики рук. Недаремно у народній педагогіці з  давніх-давен  використовують     пальчикові     ігри«Добре-добре», «Сорока-білобока» тощо. А відомий німецький учений Іммануїл Кант називав руки видимою частиною півкуль головного мозку. Вчені фізіологи порівняно недавно підтвердили зв'язок інтелекту і моторних ручних навичок: що сильніше у дитини розвинена дрібна моторика рук, то краще у неї працюють логічне мислення, увага, пам'ять та інтелект. Сучасна наука довела, що рухові імпульси рук позитивно діють на кору головного мозку дитини, зокрема активно впливають на формування мовленнєвих зон. Адже рука, зокрема кисть і пальці, має найбільше нервових зв'язків з різними зонами кори головного мазку. З огляду на це розвиток інтелектуальних і розумових процесів необхідно починати з розвитку рухів пальців кистей рук.

Детальніше...